كامپيوتر برتر
كامپيوتر برتر

هر چي خواستي فقط درخواست كن.امنيت.هك.عيب يابي.ويندوز.راهكار.ترفند.آموزش.ريجستري.....


تغييرات ريجستري

هر اصلاح یا تغییر در رجیستری باید با دقت انجام شود. تغییرات بدون توجه ممکن است باعث کار کردن دوراز انتظار ویندوز یا حتی login نشدن به سیستم شود. قبل از انجام هر کاری از تنظیمات رجیستری خود کپی پشتیبان بگیرید.

یک روش سریع این است: Start را کلیک کرده وRun  را انتخاب کنید. برای  باز کردن Registry Editor عبارتregedit  را تایپ و enter کنید. سپس My Computer را درقسمت سمت چپ انتخاب و با انتخاب File->Export نامی را برای فایل انتخاب کنید و بعد مکانی را برای ذخیره فایل انتخاب نمایید (ترجیحا بر روی سی دی یا هر نوع رسانه قابل حمل). فایل متنی ساخته شده که ازبازیابی رجیستری ساخته می‌شود ممکن است بزرگ باشد، به همین دلیل  کمی وقت می‌گیرد. گاهی اوقات با تغییر رجیستری زمانیکه یک System Restore جدید می‌سازید، بطور اتوماتیک کامپیوتر خود، کپی پشتیبان از رجیستری تهیه می‌کند.

در این راستا درباره بعضی ابزارهای جانبی رجیستری چیزهایی را خواهید آموخت و لیستی از منابع رجیستری مورد علاقه ما را بر روی وب خواهید دید.

 

 

منوهای Start را در حالت همیشه فعال قرار دهید

کمی دستکاری ساده رجیستری می‌تواند به منوی Start جذابیت ویژه‌ای بدهد. Registry Editor را همانطور که در بالا شرح داده شد، باز کنید و HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop را انتخاب نمایید (آخرین کلمه ممکن است بصورت 'desktop` ظاهر شود). در سمت راست، آیکون MenuShowdelay را دبل کلیک کنید و مقدار `Value data` را از مقدار پیش فرض 400 (میلی ثانیه) به سرعتی سریعتر مثلا 0 تغییر دهید. همچنین اگر منو خیلی سریع باز می‌شود می‌توانید سرعت آن را به 4000 میلی ثانیه (4 ثانیه) تغییر دهید (ویندوز ممکن است در شروع بعضی چیزها خیلی سریع باشد). وقتی کارتان تمام شدenter  کنید.

 

 

 

برنامه‌های وقفه دار را سریعتر ببندید

همه این را دیده‌ایم: سعی می‌کنید از برنامه‌ای خارج شوید (یا ویندورز خودش می‌خواهد برنامه‌ای را ببندد)، اما باید منتظر باشید تا یک یا دو برنامه به کارشان پایان دهند تا بتوانید کامپیوتررا خاموش کنید. بعد از مدتی--- گاهی اوقات بعد از یک مدت زیاد، ویندوز هم از انتظار خسته می‌شود و جعبه محاوره‌ای End Program را نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید برنامه را مجبور به توقف کنید.

 

صبر داشتن خوب است، اما اگر ویندوز بعد از یک زمان طولانی اقدام به بستن برنامه‌ای سرکش، با زور می‌کند، می‌شود به آن گفت تا جعبه محاوره‌ای End Program را زودتر نشان دهد. در واقع، می‌توانید ویندوز را به گونه‌ای تنظیم کنید که بدون ایجاد مزاحمت برای شما با نشان دادن جعبه محاوره‌ای، خود اقدام به بستن برنامه کند. به خاطر بسپارید، اگرچه می‌توان از اختیار بدون پرامپت استفاده کرد، اما ممکن است با سریع بستن برنامه‌ها باعث خفه کردن سیستمان شوید. (یک راه میانه وجود دارد: می‌توانید ازپرامپت استفاده کنید، اما زمان آن را کوتاهتر کنید، البته جعبه محاوره‌ای همیشه به شما اختیار بیشتر تامل کردن را می‌دهد).

برای اینکه ویندوز بصورت اتوماتیک برنامه‌ها را ببندد، همانطور که شرح داده شد Registry Editor  را باز کنید وHKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Desktop  را انتخاب و آیکون AutoEndTasks را در قسمت راست دبل کلیک کنید، `Value data` را به 1 تغییر دهید و enter کنید. (اگر بعدا تصمیم گرفتید سیستم را به کنترل خاموش کردن و بستن متعارف بر گردانید آن را دوباره به 0 تغییر دهید).

بعد، روی آیکون HungAppTimeout در همان قسمت صفحه  دبل کلیک کنید، و فیلد `value data` را به زمانی که شما مایل هستید تا منتظربسته شده برنامه‌های بدون پاسخ بمانید به میلی ثانیه بدهید. پیش فرض  5000 یا 5 ثانیه است. برای تغییر زمان منتظر ماندن برای برنامه‌ای که کند است درزمان  بسته شدن ویندوز، آیکون WaitToKillAppTimeout را دبل کلیک کنید و پیش فرض را از 20000 (میلی ثانیه یا 20 ثانیه) به حداکثر زمانی  که دوست دارید منتظر باشید تغییر دهید و enter کنید.

برنامه‌های کاربردی تنها چیزی نیستند که ممکن است شما رادر زمان بسته شدن ویندوز منتظر نگهدارند. بسیاری از پردازشهای اجرایی سیستم عامل (همچنین به عنوان "سرویسها" شناخته شده می باشند) جدول زمان بندی خودشان را برای بسته شدن دارند. برای تعیین ماکزیمم زمان انتظار پیش از بستن سرویسها  توسط ویندوز   در زمان بسته شدن (یا دریافت پرامپت برای خاتمه دادن)، Registry Editor  را باز کرده و HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control را انتخاب کنید. آیکون WaitToKillServiceTimeout را در قسمت راست صفحه دبل کلیک کنید. مقدار ‘value data’  (بصورت پیش فرض 20000 میلی ثانیه یا 20 ثانیه است) به زمان دلخواه خود تغییر دهید و enter کنید.

نکته: مقداری که انتخاب می‌کنید ثابت نمی‌ماند، بعضی از سرویسها این زمان را اتوماتیک افزایش می‌دهند تا زمان بیشتری برای تمیز کردن و پاک کردن عملشان داشته باشند.

 

 

تغییراندازه  wallpaper

 

اگر از یک مانیتور صفحه گسترده استفاده کنید، تصویر wallpaper دسک تاپ شما به اندازه‌ای که صفحه است تغییر نمی‌کند، شاید دوست داشته باشید کمی آن را تنظیم کنید. برای داشتن کنترل ریزتر و دقیق‌تر wallpaper، کلیدHKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\desktop  را در Registry Editor انتخاب و آیکون  WallpaperOriginX  را در قسمت سمت راست صفحه دبل کلیک کنید.( اگر این آیکون را نمی‌بینید، در این قسمت کلیک سمت راست کنید، با انتخاب New->String Value عبارت wallpaperOriginX را تایپ نمایید و enter کنید.) برای نقطه شروع لبه سمت چپ wallpaper بر روی محور افقی، عددی را (به پیکسل) وارد و enter کنید. حال آیکون WallpaperOriginY را دبل کلیک کنید (اگر لازم است مطابق آنچه در بالا شرح داده شد، آن را ایجاد کنید) و عددی را به عنوان نقطه شروع لبه بالایی تصویر در موقعیت عمودی وارد کنید. اگر تصویر wallpaper بزرگتر از صفحه نمایش است، با انتخاب عددی منفی (مثلا -200) تصویر را کوچکتر نمایید.

برای تست، اول Registry Editor را به حداقل اندازه برسانید (یا هر پنجره باز دیگری را)، در دسک تاپ کلیک راست کنید و properties را انتخاب نمایید با فشردن Ok یاapply به منظور بازسازی wallpaper نتیجه کار را ببینید. این مراحل را آنقدر انجام دهید تا wallpaper در جای درست قرار گیرد. تنظیمات صورت گرفته حتی در زمانیکه از حالتهای centered, tiled  یا stretched استفاده می‌کنید، کار می‌کنند.

 

 

یافتن هر نوع فایلی

 

وقتی برای یافتن فایلی در ویندوز جستجو می‌کنید (انتخاب Start, search, For files or Folders یا فشردن دکمه F3 در هر اکسپلورر، فایل یا پوشه‌ای برای باز کردن صفحه جستجو)، ویندوز فقط به دنبال فایلهایی می‌گردد که نوعشان برایش تعریف شده هستند.  ایلهایی که در ‘registered file types’ لیست نشده اند صرفه نظر می‌شوند (برای دیدن این لیست، اکسپلورر را باز کنید و Tools->Folder options  را انتخاب نمایید و سربرگ File Types را کلیک کنید). شاید ‘Read_Me.xyz’ یک اسم خوب برای فایل شما باشد ولی ویندوزبه این  فایل اهمیتی نمی‌دهد به خاطر اینکه پسوند ‘.xyz’ برایش ناشناخته است. خوشبختانه، ویرایش ساده رجیستری سبب می‌شود تا ویندوز هر فایلی را بدون توجه به پسوندش جستجو کند. همانطور که قبلا شرح داده شد Registry Editor را باز و             KEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\ContentIndex را انتخاب کنید. آیکون FilterFilesWithUnknownExtensions را در قسمت سمت راست صفحه دبل کلیک کنید و مقدار’value data’ را از 0 به 1 تغییر و enter کنید.

درحاشیه: برای اطمینان از اینکه ویندوز XP هر فایلی را جستجو می‌کند، All Files and Folders را که در زیر ‘Type of file’ در قسمت  Search Companion هست انتخاب کنید. (اگر این را ندارید، more advanced Options را کلیک کنید) Search system folders, Search hidden files و Search subfolders (در صورت تمایل) را تیک بزنید.  در ویندوز 2000، search Options  را انتخاب و type  را چک کنید و از  انتخاب  (All Files and Folders ) مطمئن باشید. Advanced Options را چک کنید و از انتخاب شدن Search Subfolders اطمینان، حاصل نمایید. در آخر، برای اطمینان از یافتن فایلهای مخفی و فایلهای سیستم در ویندوز 2000 ، Tools, folder Options  را انتخاب و سربرگ view  را کلیک کنید. در لیست ‘Advanced settings’ عبارت Show hidden files and folders  را انتخاب کنید. تیک Hide protected operating system files (Recommended) را بردارید، برای اطلاع از هشدار داده شده Yes  را کلیک و کار را با کلیک کردن OK خاتمه دهید.

 

 

آشکار کردن مدیریت (Administrator)

 

افراد معدودی از administrator account مخفی ویندوز XP خبر دارند (در اصطلاح عوام همان Administrator نامیده می‌شود که نام بسیار مناسب و تقریبا کاملی است). این account قابل دیدن نیست حتی اگر کامپیوترتان account دیگری نداشته باشد یا در حالت safe mode بوت شود. برای برداشتن چادر Administrator و نشان دادنش در صفحه خوشآمدگویی ویندوز، وارد HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList در Registry Editor شوید و آیکون Administrator  را در قسمت راست صفحه انتخاب کنید. (اگر این آیکون را نمی‌بینید، در قسمت راست کلیک سمت راست کنید و New را انتخاب و DWORD Value را به نام Administrator  بنامید وenter  کنید.) در جعبه ‘Value data’  مقدار 1 را وارد و enter کنید. از حالا به بعد، زمانیکه پنجره User Accounts  را از طریق Control Panel باز می‌کنید (Start->Run را انتخاب و control userpasswords را تایپ نمایید و enter  کنید)، Administrator account  را خواهید دید. می توانید به سادگی تصویر آن را تغییر داده یا کلمه عبور برایش انتخاب کنید. به علاوه، زمان بعدی که صفحه خوشآمد گویی را  می‌بینید، administrator account در کنار account سایرکاربران، قابل رویت خواهد بود.

افزایش سرعت سوییچینگ سیستم

 

اگر مرتبا کلیدهای رجیستری ویندوز 2000 یا XP را ویرایش می‌کنید، می‌توانید مشکلات را  دسته بندی کرده و در منویFavorites ،  Registry Editorاضافه کنید. Key از پنجره Registry Editor را انتخاب کنید، وFavorites, Add to Favorites  را برگزینید. برای کلید فوری key اسمی را انتخاب و OK کنید. دفعه دیگر که می‌خواهید به آنجا بروید به سادگی با باز کردن Registry Editor و انتخاب گزینه‌ای که در منوی Favorites اضافه کرده‌اید، کار صورت می‌گیرد.

اگر مرتبا بین دو تنظیم مختلف برای یکRegistry key  سوییچ می‌کنید (مثلا برای مخفی کردن یا نشان دادن پسوند فایلها یا فایلهای سیستم)، می‌توانید با فرستادن هر دو نسخه key به یک فایل رجیستری و ایجاد کلید فوری برای بارگذاری‌اش در رجیستری به کار سرعت عمل ببخشید.

به key ای که مد نظرتان است بروید. از File ، export را انتخاب کنید و مطمئن باشید که شاخه مورد نظر را برگزیده‌اید (highlight)، نام و مکانی را برایش تعیین و save کنید. بعد آن را پیدا کرده و فایلی را که export کرده‌اید با پسوند .reg کلیک راست کنید و Edit را برای بازکردن فایل در Notepad برگزینید. به خط اول کاری نداشته باشید، خط خالی بعدی، یا خط سوم (آغاز شده با براکت)، دنبال خطی باشید که در مورد تنظیماتی است که می‌خواهید تغییر دهید. آن خط را نگه دارید و همه خطهای بعد از آن را پاک کنید، بدین نحو فایل شما به بقیه تنظیمات کاری نخواهد داشت. از File،save  را برگزینید. حال تنظیمات را با پاسخ به سوالات و تغییر مقادیر تغییر دهید (برای مثال می‌توانید مقدار 1 را به 0 تغییر دهید یا ‘no’ ای را ‘yes’ کنید).File  را کلیک کرده و Save As را انتخاب و فایل را با اسم دیگری ذخیره کنید (مطمئن باشید که پسوند .reg را به آخر اسم انتخابی افزوده‌اید).

حال نیاز به یک کلید فوری دارید که فایل ایجاد شده را به رجیستری وارد کنید. در دسک تاپ کلیک راست کنید یا در هر پوشه ای و New, shortcut را انتخاب نمایید. در قسمت ایجاد شده regedit /s را  به همراه یک جای خالی و مسیر اولین فایل .reg تایپ کنید. اگر مسیر فایل حاوی فضای خالی یا اسم طولانی است از علامت نقل قول (quotation mark) استفاده کنید بطور مثال:  regedit /s “C:╲My Documents╲reg1.reg”. حال Next را کلیک کرده و نامی را برای کلید فوری برگزینید و Finish را انتخاب کنید. برای دومین فایل با پسوند .reg مراحل فوق را تکرار کنید.

حالا هر وقت می‌خواهید به تنظیمات جدید سویئچ کنید کافی است کلید فوری ساخته  شده را فعال نمایید. برای برگشت به تنظیمات قبلی، کلید فوری دوم را فعال کنید. می‌توانید این کلیدهای فوری را در منوی شروع قرار دهید، یا درQuick Launch  یا سایر نوارهای وظیفه. برای فعال کردن این کلیدهای فوری توسط صفحه کلید، روی آیکون مربوطه کلیک راست کنید (تک تک)Properties  را انتخاب و کلید مورد نظر را در جای   ‘shortcut key’ زیر سربرگ Shortcut تایپ وOK  کنید.

انتخاب عنوان جدید برای اینترنت اکسپلورر

 

بصورت پیش فرض، درنوار عنوان اینترنت اکسپلورر، نام وب سایتی را که می بینید، با “Microsoft internet Explorer” یا در بعضی حالتها با نام شرکت یا ISP ای که مرورگر را ساخته است، همراه است . برای تغییر این متن تکراری در نوار عنوان IE (یا مشاهده هر عنوان دلخواه دیگر) به HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main در Registry Editor بروید و آیکون Window Title در قسمت راست صفحه دبل کلیک کنید. (اگر این آیکون را نمی‌بینید، در این قسمت کلیک راست کرده، New, string value را انتخاب و Window Title را تایپ و سپس enter  کنید). هر چیزی را که دوست دارید در نوار عنوان IE ببینید تایپ کنید، یا اگر نمی‌خواهید چیزی را غیر از نام سایت نشان دهد، هیچ چیز تایپ نکنید. توجه کنید نقطه که معمولا نام سایت را از عنوان صفحه جدا می‌کند باقی خواهد ماند. وقتی اینترنت اکسپلورر را مجددا اجرا کنید تغییرات را می‌بینید.

تغییرات ایجاد کرده را به اشتراک بگذارید

 

تغییرات ایجاده کرده در رجیستری خود را بدون استفاده از هر ابزار مدیریتی پیشرفته ویندوز بر روی شبکه با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. یک روش برای اینکار export کردن یک یا چند رجیستری فایل با پسوند .reg است. در صورت لزوم در Notepad به گونه ای که شرح داده شد ویرایششان کنید. بعد می‌توانید بر روی سرور آنها را به اشتراک بگذارید، یا به هر کس که دوست دارید ایمیل کنید. گیرنده باید بعد از دانلود کردن فایل بررویش دبل کلیک کرده (یا تک به تک رویشان راست کلیک کرده و merge را برگزیند)، و بعد در پرامپت مشاهده شده Yes، را کلیک کند.

زمان توزیع فایلهای .reg دقت کنید، تنظیمات خاص کامپیوتر شما نباشد. تغییرات مبتنی بر ویندوز انتخاب خوبی برای انتقال هستند، اما اگر برای برنامه یا سخت افزار خاصی تغییرات صورت گرفته است، سیستم گیرنده باید حتماهمان محصولات یا چیزها را داشته باشد. به همین دلیل در زمان import کردن فایلهای .reg قبل از هر کاری از رجیستری خود کپی پشتیبان بگیرید.

تغییر بازیابی سیستم

 

درژانویه Gunk Busters توضیح داد که چگونه فضای دیسک را که ویندوز برای مسائل بازیابی سیستم در نظر می‌گیرد (سروسامان دادن به دیسک‌ها) تغییر دهید (reset کنید). اما واقعیت این است که، مقداری را که ویندوز برای بازیابی استفاده می‌کند از یک درصد معمولی که در نظر گرفته می‌شود کمی پیچیده‌تر است. رجیستری تنظیمات خود را برای ماکزیمم فضای دیسک اختصاص داده شده برای بازیابی سیستم دخیل می‌کند و ویندوز بدون توجه به این مساله هر مقداری بزرگتر هست را برای فضای بازیابی در نظر می‌گیرد: در صدی را که شما از طریق جعبه محاوره‌ای System Properties تعیین می‌کنید یا ماکزیمم مقدار رجیستری. هر فضایی را که برای خالی بودن از طریق System Properties در نظر می‌گیرید، همان لحظه همه‌اش برای بازیابی سیستم در نظر گرفته نمی‌شود. آن قابل دسترس است تازمانی که یک حالت بازیابی به فضای بیشتر از مقدار اختصاص داده شده  نیاز داشته باشد. درصد و ماکزیمم مقدار زمانی به ویندوز اعلام می شود که عملیات بازیابی جدید متوقف گردد.

برای قفل کردن مقدار اختصاص داده شده برای بازیابی سیستم، Registry Editor را باز کرده و به قسمت زیر بروید: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurentVersion\SystemRestore  . با انتخاب آیکون SystemRestore  در قسمت چپ صفحه می‌بینید چند آیکون در راست نمایان می‌شوند.هیچ کاری به این آیکونها نداشته باشید، اگرچه می‌توانید با دقت بعضی مقادیر را تغییر دهید ولی  ماکروسافت هشدار می‌دهد که تحت هیچ شرایطی، در صورت تغییر اینها، هشداری را دریافت نمی‌کنید و این شاید کمی دردسر ساز شود. خوشبختانه می‌توانید با اطمینان مقادیر آیکونهای DiskPercent و DSMAX را تغییر دهید که کنترل تقسیم سهم فضای دیسک بازیابی سیستم را به عهده دارند. برای تغییر ماکزیمم مقدار فضای دیسک که بازیابی سیستم استفاده می‌کند (بیشتر از مقدار درصد در نظر گرفته شده)، آیکون DSMax را دبل کلیک کنید. در جعبه محاوره‌ایDWORD Valve  با کلیک کردن Decimal مقدار مشخصی را به مگابایت در جعبه ‘Value data’ خواهید دید (پیش فرض در اغلب سیستمها 400 است). این مقدار را به دلخواه تغییر داده و Ok کنید.

در اینجا می‌توانید مقدار DSMin را که حداقل فضای ذخیره سازی  بازیابی سیستم را نشان می‌دهد، با اطمینان خاطر تغییر دهید. معمولا، اگر فضای درایو ویندوز خیلی کم باشد، بازیابی سیستم بسته شده و هیچ بازیابی‌ای صورت نمی‌گیرد تا حداقل 200مگابایت فضای خالی  داشته باشید. تنظیم کردن این مقدار بازیابی، سیستم را از خواب بیدار می‌کند تا کار بازیابی را از سر گیرد. به هر حال چون بازیابی سیستم کار خود را از سر می‌گیرد، دلیل نیست حتما موفق شود وبا این فضای کم کارش را خاتمه دهد. متاسفانه، هیچ روشی برای تعیین اینکه یک بازیابی به چه مقدار فضای خالی نیاز دارد وجود ندارد، لذا شاید تعیین این مقدار به حداقل مقدار ممکن کار را کمی بیهوده جلوه دهد. به هرحال می‌توانید تعداد زیادی فایل را در 100MB فضای هارد دیسک خود بگنجانید.

برای تغییر این مقدار، آیکونDSMin  را دبل کلیک کنید، Decimal را کلیک کرده و مقدار دلخواه خود را برای فضای خالی دیسک در جعبه ‘Value data’ (به مگابایت ) وارد و OK کنید.

 

رجیستری خود را از راه دور ویرایش کنید

 

اگرچندین کاربر از کامپیوترتان استفاده می‌کنند، یا اگر دسترسی به یک سری فایل برروی شبکه برایتان فراهم است، می‌توانید از Registry Editor ویندوز XP برای اصلاح نه تنها رجیستری خودتان بلکه account دیگران استفاده کنید. اول، log on کنید به یک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:آموزشي محمدرضا,

|
 


به وبلاگ خودتون خوش آمديد مطالب مورد نياز خودتون رو از منوي سمت راست قسمت دسته بندي موضوعات انتخاب كنيد و لطفا نظر بديد ممنون @در ضمن تبليغات هم پذيرفته ميشه كافيه پي ام بزاريد @


آموزش ها
ترفند ها
عيب يابي و تعمير
باسازي ويندوز و نصب ويندوز xp .8.7
راهكارهاي براي كامپيوتر شما
امنيتي و هك
مطالب مفيد و جالب
اينترنت
مطالبي در مورد سخت افزار
آموزش بعضي از نرم افزار ها

 

محمدرضا
امین

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كامپيوتر برتر و آدرس mouse.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





❤ ❤ آموزش هک ❤ ❤
وبلاگ سميرا
رنك پارس
ویزای شینگن
افزایش بازدید
تبادل لينك
هاست رايگان
خريد ميكرو تاچ
بازي آنلاين
تبادل لينك
تبادل لينك
سامانه پیام کوتاه
درج آگهی|تبلیغات رایگان
سايت تبادل لينك
سيستم تبادل لينك
خريد شارژ
سفارش عينك آفتابي
به روز ترين ها
فروش عینک ویفری
هر چي بخواي
وبلاگ موضوع آزاد
عينك آفتابي
واضح
ياهو
گوگل
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

ساخت و ویرایش زیرنویس با Notepad
نحوه‌ی مشاهده‌ی اطلاعات BIOS از طریق رجیستری ویندوز
آموزش امنيت ويندوز عامل 7
ابزارهای مفید سیستمی مخفی در ویندوز
آموزش ساخت ويروس
دانلود نرم افزار قفل گذاری بر روی وب کم CamBlocker 1.1.0.2
تبدیل فایلهای صوتی به Mp3 در مدیا پلیر ویندوز
فعال کردن حالت Safe Mode در «ویندوز 8»
ادغام فایل‌های تکه تکه شده به وسیله Command Prompt ویندوز
فعال کردن Windows Media Center در ویندوز 8
5 روش برای جابجایی بین نرم‌افزارهای در حال اجرا در نوار Switch List «ویندوز 8»
آموزش پارتیشن بندی در ویندوز بدون نیاز به نصب برنامه اضافه
پارسی کردن اعداد و صفحه کلید در ویندوز 7
نکته‌ی مفید و پر کاربرد برای کار کردن با CMD
میانبری برای دیدن همه برنامه ها-ويندوز 8
ترفند تغيير ساعت از طريق cmd
پسورد قوی برای کامپیوتر
سیستم شما چه مدت روشن بوده است؟
روشن کردن کامپيوتر در زمان دلخواه
تغيير پسورد Xp بدون دانستن پسورد قبلی
قرار دادن عکس در پس زمینه پوشه های ویندوز ۷
راهنمای کاربردی به روز رسانی کامپیوتر
ترفند کپی متن پیامهای خطای ویندوز
رمز گذاري بر روي فايل ورود
جلوگیری از اجرای برنامه هاهنگام راه اندازی ویندوز
از کامپیوتر و ویندوز بیشتر بدانید
ریز نكته های كار با كامپیوتر
کدهای ریجستری کامپیوتر
سخت افزار
طريقه نگهداری سخت افزار
مادربرد کامپیوتر
اینم برای تنوع
نسل بعدی تکنولژی: سیستم های کامپیوتری که بتوان آنها را پوشید!
ترفند جالب رجیستری کردن برنامه ها بدون نیاز به سریال نامبر و پرداخت هزینه
نحوه دسترسی و آموزش “BIOS Setup” کامپیوتر
ضبط و مشاهده همراه با صدا در گیرنده دیجیتال مخصوص کامپیوتر
آموزش و ترفند
4 ترفند کوچک در Yahoo Mail
چهار نکته برای چت کردن با امنیت بالا
اصطلاحات شبکه های کامپیوتری
ترفند کپی متن پیامهای خطای ویندوز
از کامپيوتر و ويندوز بيشتر بدانید ( آموزش )
آشنایی كامل با خطای سخت افزاری سیستم از طریق بوق آن
معرفی كامل تمام قطعات سخت افزاری کامپیوتر و اسمبل کردن سیستم
وقتی لپتاپ خیس می‏شود
تکنیکهای تمیز کردن کامپیوتر
ترفندی برای ذخیره نشدن اطلاعات شما توسط گوگل
ترفندی برای اینکه رمز شما در ویندوز 8 دیده نشود
نحوه ی نصب و غیر فعال کردن برنامه Deep Freeze
15 میانبر مفید برای افزایش کارایی در ویندوز

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 20185
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 2


سلام دوست گلم خوش آمدي به وبلاگ خودت لطفا نظر يادت نره و اين وبلاگ رو به دوستانت معرفي كن با تشكر مديريت

دریافت کد حرکت متن Online User